11-26-2018 12:07 AM
El sabado 24/Nov compré una laptop desde El Salvador (en la pagina bestbuy.com) con tarjeta de credito de banco de El Salvador. El producto sera enviado a una direccion dentro de USA. Ahora recibi un correo que decia:
We are contacting you to confirm some information regarding the above order that was placed 11/24/18 10:52:37 AM CST using your VISA credit card. Please contact us at 1-866-597-8431 as soon as possible. Please respond back within the next 24 hours so we can process your order. Please provide us with the following information:
-Address on file with your credit card issuing bank
-Bank name and phone number found on the back of your credit card
-Contact phone number at which you can be reached
-If a friend/family will be picking up the order at a Best Buy store, please supply us with that person’s name.
-If shipping to a friend or relative please provide their name and phone number.
Me pueden ayudar a validar la informacion para qur mi orden se procese a tiempo, por favor.
Please reference your order number when contacting us. If you reach our voice mail, please leave a message with the relevant information.
Thank you,
Bestbuy.com Verification Team
11-30-2018 07:08 PM
Hola, Dionisio07-
Bienvenido al foro comunitario de Best Buy. Agradezco que hayas realizado un pedido recién con Best Buy. Lamento que tu pedido este teniendo problemas procesando. Nuestra meta es responder entre 3 a 5 días hábiles, te recomiendo leer nuestras guías de la comunidad para más información. Para recibir asistencia inmediata por favor de llamar al 1-888-BestBuy.
En esta situación, no hay mucho que podamos hacer por ti. El departamento de verificación requiere que te comuniques con ellos para poder verificar tus datos, tal y como dice el correo. Lo sentimos, si la información no se puede confirmar el pedido es automáticamente cancelado.
Atentamente,
![]() | ![]() ![]() ![]() Give Kudos if you like this post or Accept as Solution if it answers your query! | ![]() | ![]() |