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Compra não finalizada

Ola. Realizei agora a pouco uma compra na loja online e o pagamento no cartao de credito não foi confirmado ainda. Gostaria de saber o que aconteceu. Não recebi nenhuma confirmação da compra.
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Re: Compra não finalizada

Olá paulo2,

 

Bem vindo aos fóruns e obrigado por nos escrever!

 

Para melhor ajudá-lo, estou usando um tradutor. Eu aprecio você nos escolhendo para esta compra. Quando você faz um pedido on-line, autorizamos seu cartão de crédito a garantir que haja crédito suficiente disponível. Uma retenção é colocada em fundos iguais ao total do seu pedido até que o pedido seja atendido. Nós não lhe cobraremos oficialmente até que seu pedido seja cumprido. Fico feliz em verificar seu pedido para você.

 

Primeiro, vou precisar de mais alguns detalhes de você. Por favor, envie-me uma mensagem privada com o seu número de ordem, nome completo, número de telefone e endereço de e-mail conectado à sua conta BestBuy.com. Para enviá-lo, clique no botão "Mensagem Privada" ao lado da minha assinatura. Estou ansioso para ouvir de você.

 

Atenciosamente,

Deysha|Social Media Specialist | Best Buy® Corporate
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Re: Compra não finalizada

[ Edited ]

Hi, Deysha. I would like to have some help bout the same issue. Sorry for my basic english.

 

I am trying to make a purchase but all the time bestbuy is cancelling it. My credit card is oka and I have money on it. 

 

ORDER #
{removed per forum guidelines} 

 

They say it: Unfortunately, we were unable to verify your information, so we canceled item(s) from your order. 

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Re: Compra não finalizada

Hello, VangVang, 

 

We'd be happy to try and help you out with your order, that's no problem at all. We also Speak Spanish a few of us Specialists, so if that would be easier for you, we can certainly proceed that way as well. 

 

In order for us to take a look into your order a bit closer, can you send us a Private Message with some more information? You can send us this message by clicking the blue button in my signature that says Private Message. Please be sure to include your

 

  • full name
  • email address
  • phone number
  • order number

We look forward to hearing back from you so that we can help you out with the order that had been cancelled. 

 

All the best,

Cameron|Social Media Specialist | Best Buy® Corporate
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