Add Product

Search Results:

Reply
New Member
Posts: 4
Registered: ‎07-31-2021

Delivered a used unboxed TV with no power cord

We ordered a 70 inch LG TV a few months ago for our new home we moved into this week. We were so excited to get it today. It came unboxed, barely wrapped, with fingerprints all over the screen, tape on the back and NO POWER CORD. We didn’t buy a clearance TV or a floor model. We were treated like crap for refusing this. Absolutely terrible service.
New Member
Posts: 4
Registered: ‎07-31-2021

Re: Delivered a used unboxed TV with no power cord

Oh yeah. I then called the store, they don’t answer so the service answered and was IMMEDIATELY treated and talked down to as I am calm explaining the situation and then he said let me look into this for you and hung up. Never again going to Best Buy. Done! We also got a fridge delivered and paid to have it installed and the guy said sorry I don’t have time to… call the store and get a refund. YOU CANT CALL THE STORE, and you get hung up on if you try. So so not ok.
Highlighted
New Member
Posts: 4
Registered: ‎07-31-2021

Re: Delivered a used unboxed TV with no power cord

Update 7/31 @ 6.30 called back on hold for 32 mins and got about 4 sentences out extremely calmly and was hung up on again.
Posts: 14
Topics: 0
Kudos: 4
Solutions: 1
Registered: ‎01-06-2020

Re: Delivered a used unboxed TV with no power cord

Hi, Stephmike,

 

Thank you for reaching out to us on our online community. While we do not wish you had this less than ideal experience with your new TV, we'd be happy to take a closer look into this with you. Hearing that you were hung up on does not sound like the service we should provide, so we're sad you had to experience that too. To get started, can you please send us a Private Message with your full name, phone number, and email address for verification and documentation purposes?

 

Sincerely,

Stephanie|Social Media Specialist | Best Buy® Corporate
Give Kudos if you like this post or Accept as Solution if it answers your query!
New Member
Posts: 4
Registered: ‎07-31-2021

Re: Delivered a used unboxed TV with no power cord

They put a sweet message on here to private message them and seem like they are going to take care of things and then you hear nothing back from them to make it right.