Add Product

Search Results:

Reply
New Member
Posts: 3
Registered: ‎02-24-2019

Failure to Honor Website Pricing/Poor Customer Service

I just recently visited BestBuy to get new phones. Before the sales rep could complete the paperwork on the 2nd phone we were getting, the system refreshed and changed the pricing. the sales rep's mgr said I needed to contact Best Buy support since they control the website. He said he couldn't even honor the price of the 1st one that paperwork was completed on. When I called Best Buy Support, the mobile support rep said she couldn't do anything and acknowledged the store had given me the run-around. She said only the store could contact the carrier to honor the pricing. Changing pricing in the middle of the transaction is not only poor customer service and deceptive, but is false advertising.

Posts: 7,189
Topics: 116
Kudos: 388
Solutions: 394
Registered: ‎12-23-2016

Re: Failure to Honor Website Pricing/Poor Customer Service

Hello, rtwining,


Thanks for joining us at the Best Buy Community forums. I’m sorry about the poor experience you had buying that new phone.


I’d like to look a bit more closely in tot his to see if there’s anything we can do to assist, though I can’t promise any particular outcome until doing so. As we told you on the phone, terms usually cannot be changed after the promotion expires.


That said, if you could send me a private message, through the link in my signature, with your name, email address, phone number, and the customer service PIN from any receipt you have, I’d appreciate it.


Sincerely, 

Kyle R|Senior Social Media Specialist | Best Buy® Corporate
Give Kudos if you like this post or Accept as Solution if it answers your query!