Add Product

Search Results:

Reply
New Member
Posts: 6
Registered: ‎12-28-2018

Need District Manager contact info

I need the contact info for the District Manager for the Madison TN (Rivergate) store.   

 

I filed a complaint against the Madison Tennessee store wk 2 Dec. I have not heard a word or have not been contacted by the store manager. I tried following up calling the 800 # and FB social media, but get the run around. I understand it Peak and Christmas time,  but Geek Squad are charging me for a service that was not given, I was told by your employee that I would be refunded since you could not provide said service, when I spoke to a supervisor at the BB Geek Squad at the store, she was rude and dimissive.. What's going on? I need an answer ASAP.

 

Yet, BB keeps charging me. 

Best Buy Employee
Posts: 646
Registered: ‎01-09-2015

Re: Need District Manager contact info

The moderators here work at corporate and can look into your concerns, they can also look at the outcome reached via your Facebook inquiry. There is no available contact information for the District Management since they are not in a customer facing role. Due to the holiday traffic having a bit of a backlog, they most likely won’t get to your post right away, it may be a few days. Continuing to work with the store is always the best method if you need a swift reply.
I am a Best Buy Employee, but the views that I post are my own and not that of Best Buy.
***Know that I am not able to issue official responses and that my posts are only here to help before an official response is offered by a Best Buy Social Media Specialist***
New Member
Posts: 6
Registered: ‎12-28-2018

Re: Need District Manager contact info

There was nothing done by anyone at BB.   

 

  1. I called and supposedly a complaint was filed against the store and the Store Manager was to contact me.  I understand Retail and peak (I work it).  But, part of the job of management is to follow up timely with customer complaints.
  2. When I followed up, no one could find where the complaint was filed ( fraud and lies).
  3. When I tried FB, no one replied, once I started asking for help and status.
  4. DMs info is not available?   That is NOT TRUE and you know it.   If you are at Corporate, you have access.

I am surprised, with all the complaints of issues with Store Management, Geek Squad, that your exec management is not addressing this and communicating that they are addressing it.   That is basic management 101.

 

Time to start escalating to AG in TN about charging for services not rendered, contacting your exec team and letting them know that they need to read these boards.

 

So... what are you going to actually do about my issue, what is the ETA?  Do not placte me, say you are sorry, say that type of customer service is not what BB is all about, read off of a script.

 

DO SOMETHING AND RESOLVE ISSUE.

 

Best Buy Employee
Posts: 646
Registered: ‎01-09-2015

Re: Need District Manager contact info

"DMs info is not available?   That is NOT TRUE and you know it.   If you are at Corporate, you have access."

 

The moderators work at corporate, and they will respond and look into your case when they have reached it in the queue.  As I previously stated, District Managers do not have public contact information for customers because they are not in a customer facing role.  The team here can help navigate the options to resolve your issue and partner with your local management to see it through, it may take a few days to get to your post but they will respond in time.

I am a Best Buy Employee, but the views that I post are my own and not that of Best Buy.
***Know that I am not able to issue official responses and that my posts are only here to help before an official response is offered by a Best Buy Social Media Specialist***
Posts: 1,483
Topics: 26
Kudos: 241
Blog Posts: 15
Solutions: 60
Registered: ‎08-08-2017

Re: Need District Manager contact info

Hello Smithie86,

 

While I wish it were under more positive circumstances, welcome to the forum.  I don't want to be charged for a service that was never performed; in fact, I don’t think anyone does.  I can see why this, coupled with the fact that you reached out to us on multiple channels with no response, would cause you to feel frustrated.  This is never how we want our customers to feel. 

 

Depending on the type of service you were charged for, your local store may be in the best position to assist, but I’ll be happy to step in and see what I can do to help.  @jdogg836 is correct that District Managers are not customer-facing roles in our company, so please know that I will not be able to provide you with their contact information as requested.  With that said, I’d appreciate the chance to examine your particular situation in more detail.  Can you tell me more about what happened here?

 

You’re welcome to reply to this thread, or if you need to share any personal information, you can send me a private message using the button in my signature below labeled “Private Message”.

 

Thanks for posting,

Sam|Social Media Specialist | Best Buy® Corporate
Give Kudos if you like this post or Accept as Solution if it answers your query!
New Member
Posts: 6
Registered: ‎12-28-2018

Re: Need District Manager contact info

Wow...   This has been going on since the beginning of Nov.   And now I have to wait in the queue, with a payment due that BB will not delete of $110.   So, if I do not pay for the service that I did not get and was told by a BB Geek Squad employee that I would be refunded (I have all phone logs), that will ding my credit. 

 

What is your wait time, since there is a whole long list of complaints out there. Your SM is never available, does not follow up to the complaint; so, how will you resolve this?

 

 

Posts: 1,483
Topics: 26
Kudos: 241
Blog Posts: 15
Solutions: 60
Registered: ‎08-08-2017

Re: Need District Manager contact info

Hello Smithie86,

 

I'd love to help you get to the bottom of this, but I'll need some more information from you first, such as what kind of service you were charged for and who you've spoken with about this so far.  As previously mentioned, you're welcome to reply to this thread with those details, or if you need to share any personal information, you can send me a private message using the button in my signature below.

 

Hope to hear from you soon,

Sam|Social Media Specialist | Best Buy® Corporate
Give Kudos if you like this post or Accept as Solution if it answers your query!
New Member
Posts: 6
Registered: ‎12-28-2018

Re: Need District Manager contact info

So, to let everyone know....

 

 

I asked Geek Squad only to check one thing.   They did not do that; they did their normal $109 whatever.   And since they did not do what I asked, the GS person told me I would be refunded.   Which I was not.

 

And since GS did what I told them I did not need, Sam is telling me the charge stands.   WOW.....  even though their GS person said it would be refunded since they could not/did not do what I asked.

 

What happened to the supposed 30 day satisfaction guarentee that their GS sup at the store lied and said I noever contacted to complain?  

 

And I also paid for another IT group to do what I asked, which is what they did and found the issue in 10 minutes, that GS squad could not do, since they did not do what the customer requested.

 

 

Posts: 1,483
Topics: 26
Kudos: 241
Blog Posts: 15
Solutions: 60
Registered: ‎08-08-2017

Re: Need District Manager contact info

Hi Sue,

 

Thank you for your message.  I’ll be happy to address your additional concerns.

 

As I mentioned in my private message, your Service Order indicates that several services were performed when you brought your laptop into your local Best Buy for service with Geek Squad.  The $99 Diagnostics included several tests, including download/upload speeds, which is what you had originally requested.  At the time of pickup, you signed the Service Order which states that the repairs had been performed to your satisfaction.  It was for that reason that we remain unable to issue a refund for these services and why your credit card dispute was denied.

 

Our 30-day labor warranty was in effect for you as it is for almost all customers who have services performed by Geek Squad.  However, as we are now beyond that 30-day timeframe, we are not able to offer a complimentary re-do of said services.  We will support the store’s answer at a Corporate level.

 

I realize this isn’t the news you were hoping for, and I regret any inconvenience to you.  Please know I’m grateful you wrote to us.

 

Regards,

Sam|Social Media Specialist | Best Buy® Corporate
Give Kudos if you like this post or Accept as Solution if it answers your query!
New Member
Posts: 6
Registered: ‎12-28-2018

Re: Need District Manager contact info

Sam - I only asked for testing on the download speed; a function that they stated that they did NOT do. So, I get charged for something that they did not do and they stated why. I was told on 11/4 that the fee would be refunded. I called the GS supervisor on 11/17 (11/4 and 11/17) are well within the 30 day window for a charge that was for services that were not done.

So, even though they did not do what was only requested, I called and complained within that day and then 13 days later, you are pulling this it as not within the 30 day window?

Common Core math???

Please address every point and stop the script.