Add Product

Search Results:

Reply
New Member
Posts: 2
Registered: ‎03-19-2017
Accepted Solution

TERRIBLE EXPERIENCE!!!!!!!!!!!!

[ Edited ]

Problem: I am not getting any points from my purchases anymore because bestbuy customer service on the phone said I have a negative points balance due to a refund(!!!) I made.

 

Background:

 

I made a purchase of Logitech G29 racing wheel and its shifter (removed per forum guidelines) on Oct 20, 2016.

After a few days I received a package with racing wheel BUT instead of its shifter bestbuy sent me a cellphone... so I immediately called bestbuy and told them that they sent me the wrong item. The woman on the phone said they are sorry and they will send the correct item. I thanked her and hanged up the phone. After a few minutes I realized from the incoming email that they are sending me a second racing wheel (racing wheel = $300 whereas shifter = $40). So I called them again and said that they are again sending wrong item and tried them to cancel sending wrong item. They said they already initiated shipment and they can't cancel it so what they advised me was to reject shipment. So I rejected shipment and item was returned back to bestbuy. Meanwhile they sent me shifter and everything was looking like OK at this point...

 

On January 6th, I received another email from bestbuy saying that they accepted my racing wheel return(!!!) and refunded me $300 (!!!). I immediately called them and told everything and as a honest person I also gave $300 back to bestbuy.

 

After January 6, I made a couple of purchases and I expected more than 600 points for those purchases in my account. However, I couldn't get any points. I called bestbuy customer service twice for that issue and they told me I have negative points balance due to a return I made on Jan 6th (!!!). Now, how can I explain what is going on to that person on the phone??? So I decided to write here...

 

YOUR CUSTOMER SERVICE IS TERRIBLE

Highlighted
New Member
Posts: 2
Registered: ‎03-19-2017

Re: TERRIBLE EXPERIENCE!!!!!!!!!!!!

Problem: I am not getting any points from my purchases anymore because bestbuy customer service on the phone said I have a negative points balance due to a return(!!!) I made.

Posts: 7,655
Topics: 88
Kudos: 238
Blog Posts: 18
Solutions: 280
Registered: ‎01-03-2013

Re: TERRIBLE EXPERIENCE!!!!!!!!!!!!

Hello amudarya - 

 

Welcome to the forum and thank you for reaching out to us regarding your point balance. I'm truly sorry to hear of the troubles you had with your order, and receiving the correct items. While I'm sure you were glad to have that finally completely resolved, I'm sure you were incredibly frustrated to see your points weren't reflecting correctly due to those mishaps. 

Using the detail you registered with the forum, I was able to locate and review your account. Please see that I am sending you a private message. You may check your private messages by signing into the forum then clicking the envelope icon in the top right corner of the page. 

Sincerely, 

Tasha|Social Media Specialist | Best Buy® Corporate
Give Kudos if you like this post or Accept as Solution if it answers your query!