Add Product

Search Results:

Reply
New Member
Posts: 3
Registered: ‎04-12-2017

NOTA FISCAL - Powerbeats3 Wireless

Bom dia.

 

Sou brasileiro e adquiri um fone powerbeats3 wireless por U$ 149,99 na loja da BestBuy em South Beach no dia 27/02/2017. No entanto, após 40 dias de uso o mesmo apresentou problemas e não funciona.

 

Entrei em contato com o suporte aqui no Brasil e fui informado que para ter direito a garantia precisaria apresentar a nota fiscal na loja autorizada, porém não possuo mais essa nota fiscal ou comprovante de pagamento. 

 

A compra foi realizada entre 10 e 12 horas da manhã, foi paga em dinheiro e a compra foi somente deste produto.

 

Se possível me retorne o mais breve possível para que possa levar essa comprovação junto a loja da garantia.

 

Obrigado!! 

New Member
Posts: 3
Registered: ‎04-12-2017

Second Line of invoice

I am Brazilian and I purchased a wirel...
More

Feedback
Swap to PortugueseGood Morning.

I am Brazilian and I purchased a wireless powerbeats3 handset for $ 149.99 at the BestBuy store in South Beach on 02/27/2017. However, after 40 days of use it has presented problems and does not work.

I got in touch with the support here in Brazil and I was informed that in order to be entitled to the guarantee, I would need to present the invoice in the authorized store, but I no longer have this invoice or proof of payment.

The purchase was made between 10 and 12 o'clock in the morning, it was paid in cash and the purchase was only of this product.

If possible, return me as soon as possible so I can take this proof to the warranty store.

Thank you!!
New Member
Posts: 3
Registered: ‎04-12-2017

Re: NOTA FISCAL - Powerbeats3 Wireless

Bom dia,

Alguém da Best Buy poderia me ajudar ? Até o momento estou sem resposta!!
Highlighted
Posts: 1,767
Topics: 63
Kudos: 36
Solutions: 49
Registered: ‎09-29-2008

Re: NOTA FISCAL - Powerbeats3 Wireless

Olá Felipe,

 

Obrigado pelo fórum escrita Best Buy.

 

Alegremente eu posso tentar localizar a sua nota fiscal. Peço desculpas pelos meus erros gramaticais porque eu estou usando um tradutor universal.

 

Eu possa esclarecer a compra originou na loja ou online?

 

Atenciosamente,

Karina|Social Media Specialist | Best Buy® Corporate
Give Kudos if you like this post or Accept as Solution if it answers your query!