Add Product

Search Results:

Reply
New Member
Posts: 1
Registered: ‎01-13-2018

Complaint: Best Buy at Bakersfield (#856)

I ordered an item through a Best Buy representative on 01/08/18, and went to the store for pick-up today (01/12/18) as instructed on the receipt. After waiting for 10 minutes, a woman (I think her name is Liz) told me the item was not in the store. It might be purchased by another customer or might be stolen. What a joke! An item ordered by me was purchased by someone else or was stolen? How could a Best Buy store run their business this way? Then another woman, Sonam, came. She spent another 10 minutes or so checking their two computers, and told me I was supposed to receive an email notification "no pickup" from Best Buy. I told her I did not receive any notification. She said that message might go into my spam box. What a joke! I received advertisements from Best Buy almost every day in my Inbox! Is "no pickup" a reasonable or responsible notification Best Buy supposed to give to its customers who have paid and waited for a few days? Who is supposed to be responsible for the time/energy wasted, the extra trip to the store, and the terrible experiences of customers?!
Highlighted
Contributor
Posts: 267
Registered: ‎06-16-2017

Re: Complaint: Best Buy at Bakersfield (#856)

Hi springlike,

When you placed your order you should’ve received a confirmation email confirming your purchase. On that same email under what you need to know it states to wait for that second email they will send it to you once your product is ready. Thus trying to avoid the time and energy wasted. As I do not work for Best Buy I am unable to pull up your actual order. A moderator will be by to touch base with you in regards to it and help you out with options.
Posts: 2,597
Topics: 28
Kudos: 212
Solutions: 141
Registered: ‎08-21-2017

Re: Complaint: Best Buy at Bakersfield (#856)

Hello Springlyz-

 

Welcome to our Forums and thank you for taking the time to write to us regarding your order. I apologize for the delay in responding to your message, we are working as fast as we can to respond to the messages we have received after the holiday season. I am disheartened to hear that the item you purchased was not available when you went to visit our Best Buy Bakersfield store location. I can absolutely understand how frustrating it is to expect something on it's estimated arrival date only to see it's not there. I am happy to look in to this to see if I can get you some more information. 

 

As Tlari mentioned, once your order is available you will receive an email that it is ready for pickup. While we do our best to get products by the estimated arrival date, sometimes slowdowns can happen in getting them to the store. When you spoke to Sonam, she was referring to the status an order is put in if it's not available in the store. If this happens, you should receive an email with a new estimate on when it will arrive. 

 

I apologize for any confusion in picking up this order. Please let me know if you have any further questions or concerns, I am happy to help as much as I can. 

AndrewB|Social Media Specialist | Best Buy® Corporate
Give Kudos if you like this post or Accept as Solution if it answers your query!